Generalforsamling på Rudehøj

Hermed indkaldes til online generalforsamling for Rudehøj Efterskoles skolekreds.
Generalforsamlingen bliver online igen i år. Det har vi valgt, fordi det gør det muligt at deltage, uanset hvor i Danmark man bor, og fordi vi synes, at online-formatet har virket rigtigt fint de sidste par år.
Generalforsamlingen afvikles i øvrigt på samme måde som altid: Du får indsigt i skolens liv, dagligdag og økonomi, du kan stille spørgsmål til skolens ledelse og bestyrelse, og du kan stemme ved afstemningerne.
Online generalforsamling
Tirsdag d. 25. april 2023 kl. 19.00-20.30 på nedenstående link
Vi glæder os til at mødes med jer online.
På bestyrelsens vegne
Vinnie Svinth Nielsen
Formand
Se indkaldelse, årsberetning og nøgletal her
Link til Online generalforsamling
Rudehøj Efterskoles Online Generalforsamling
Dagsorden for generalforsamlingen ifølge vedtægterne:
1. Valg af dirigent.
2. Bestyrelsens beretning.
3. Forstanderens beretning.
4. Godkendelse af det reviderede regnskab.
5. Indkomne forslag.
6. Fastsættelse af kontingent
Bestyrelsen foreslår, at kontingentet fortsat er kr. 100 årligt
7. Valg af bestyrelsesmedlemmer og suppleanter
På valg: Vinnie Svinth (modtager genvalg)
Suppleanter: Ingen
DanskOases repræsentanter fortsætter uændret: Gitte Schou-Jensen og Daniel Kongsgaard Møller
8. Valg af revisor
Bestyrelsen foreslår Deloitte.
9. Eventuelt
Forslag til emner:
Har du forslag til emner til pkt. 5, så send en e-mail til info@rudehoj.dk senest 7. april 2022.
Endelig dagsorden
Find endelig dagsorden på Rudehoj.dk fra 12. april 2023.
Kontingent:
Du har stemmeret i 2023, når du har betalt kontingent.
Kontakt eventuelt Tine Bak Sørensen på tlf. 8780 0606.
Regnskab:
Regnskabet kan rekvireres hos Tine Bak Sørensen på tb@rudehoj.dk.